Mοιράζομαι όμορφες σκέψεις, εικόνες, ήχους, που διάβασα, είδα, αφουγκράστηκα αλλού και καταθέτω εδώ...



Δευτέρα 9 Ιουλίου 2012

''Αν δε μου'δινες ποίηση Κύριε..''

''Ἂν δὲ μοῦ ῾δινες τὴν ποίηση, Κύριε,
δὲ θἄχα τίποτα γιὰ νὰ ζήσω.
Αὐτὰ τὰ χωράφια δὲ θἆταν δικά μου.
Ἐνῷ τώρα εὐτύχησα νἄχω μηλιές,
νὰ πετάξουνε κλώνους οἱ πέτρες μου,
νὰ γιομίσουν οἱ φοῦχτες μου ἥλιο,
... ἡ ἔρημός μου λαό,
τὰ περιβόλια μου ἀηδόνια.

Λοιπόν; Πῶς σοῦ φαίνονται; Εἶδες
τὰ στάχυά μου, Κύριε; Εἶδες τ᾿ ἀμπέλια μου;
Εἶδες τί ὄμορφα ποὺ πέφτει τὸ φῶς
στὶς γαλήνιες κοιλάδες μου;
Κι᾿ ἔχω ἀκόμη καιρό!
Δὲν ξεχέρσωσα ὅλο τὸ χῶρο μου, Κύριε.
Μ᾿ ἀνασκάφτει ὁ πόνος μου κι᾿ ὁ κλῆρος μου μεγαλώνει.
Ἀσωτεύω τὸ γέλιο μου σὰν ψωμὶ ποὺ μοιράζεται.

Ὅμως,
δὲν ξοδεύω τὸν ἥλιό σου ἄδικα.
Δὲν πετῶ οὔτε ψίχουλο ἀπ᾿ ὅ,τι μοῦ δίνεις.
Γιατί σκέφτομαι τὴν ἐρμιὰ καὶ τὶς κατεβασιὲς τοῦ χειμῶνα.
Γιατί θἄρθει τὸ βράδι μου. Γιατί φτάνει ὅπου νἆναι
τὸ βράδι μου, Κύριε, καὶ πρέπει
νἄχω κάμει πρὶν φύγω τὴν καλύβα μου ἐκκλησιὰ
γιὰ τοὺς τσοπάνηδες τῆς ἀγάπης.''

Ν.Βρεττάκος

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Λατρεύω τον Βρεττάκο για το άνοιγμα Ψυχής που βγάζει μέσα από την γραφή του. Και αυτό είναι από τα αγαπημένα μου.

Τί όμορφα τα blog σου! Τα νιώθω τόσο κοντά στην αισθητική και την λογική του "κόσμου" μου.

Καλημέρες και καλό μήνα

voulaki είπε...

Οδοιπόρε, είναι όντως μαγικός ο τρόπος του να αγγίζει με την γραφή του..
Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και για το πέρασμά σου απο εδώ..

Yasemin Coplan είπε...

'Ενας λυγμός ψυχής στους κήπους των αηδονιών...και ο ήλιος αιμάτινος...ευχαριστούμε πολύ V!Καλή Παναγιά! από Yasemin

voulaki είπε...

Καλή σου μέρα Yasemin!!!!
:-)